2017年1月25日 星期三

Zedd - Spectrum (ft.Matthew Koma) 中文歌詞翻譯


「zedd spectrum」的圖片搜尋結果

因應我最喜歡的EDM DJ
ZEDD
要來台灣了
一定要寫一些文章介紹一下他的各首經典

上禮拜Mike Perry 有出席Myst
真的是非常非常想去
Anyway Zedd is Coming~~~~~~~~~~~
「zedd」的圖片搜尋結果

首先要介紹的這首歌
也許不是Zedd最紅的歌
但至少也紅透了半邊天了~~~~~~~~~~~~

歌手是Metthew Koma
「matthew koma」的圖片搜尋結果
老實說我實在非常喜歡他的歌聲~~~~
他還有和Zedd合作Find You 這首歌
也是Zedd 必聽歌單之一
可惜他最近沒什麼新作品
(還是我太孤陋寡聞........


Spectrum (feat. Matthew Koma)


Breathing you in when I want you out
在我需要妳的時候能感受妳
Finding our truth in a hope of doubt
在猜疑之中尋找我們的真理
Lying inside our quiet drama
靜靜地躺沉浸在我們的世界裡

Wearing your heart like a stolen dream
偷走你的夢只為讀懂你的心
Opening skies with your broken keys
用妳破碎的鑰匙打開我們的天空
No one can blind us any longer
沒有人在能我們面前擋住彼此

We'll run where lights won't chase us
我們躲到光無法追到的地方
Hide where love can save us
只有愛能讓我們得到救贖
I will never let you go
我永遠不會放手離開你


Breathing you in when I want you out
在我需要妳的時候能感受妳
Finding our truth in a hope of doubt
在猜疑之中尋找我們的真理
Lying inside our quiet drama
靜靜地躺沉浸在我們的世界裡

Breathing you in when I want you out
在我需要妳的時候能感受妳
Finding our truth in a hope of doubt
在猜疑之中尋找我們的真理
Lying inside our quiet drama
靜靜地躺沉浸在我們的世界裡
Wearing your heart like a stolen dream
偷走你的夢只為讀懂你的心
Opening skies with your broken keys
用妳破碎的鑰匙打開我們的天空
No one can blind us any longer
沒有人在能我們面前擋住彼此
Hide where love can save us

We'll run where lights won't chase us
我們躲到光無法追到的地方
Hide where love can save us
只有愛能讓我們得到救贖
I will never let you go
我永遠不會放手離開你

Breathing you in when I want you out
在我需要妳的時候能感受妳
Finding our truth in a hope of doubt
在猜疑之中尋找我們的真理
Lying inside our quiet drama
靜靜地躺沉浸在我們的世界裡




本人不負責任翻譯
有問題歡迎指正 







0 意見:

張貼留言