2017年3月28日 星期二

[EDM] Martin Jensen - Solo Dance 中文歌詞翻譯




Martin Jensen 是來自丹麥的DJ
非常地年輕1991年生的....
我到底平常在幹嘛呀 = =
Solo Dance個人也蠻推薦的
今天第一次看到它的MV
完完全全我的菜




MV完完全全就是舞力全開呀
還是我愛的現代風格
故事內容就是說
「本小姐只想跳舞,你們這些臭男生別煩我!」
哈哈哈
難得看到亞裔女主角
覺得心情也很好 XD








In the faded light you touch my body
在消逝的燈光中你撫摸著我
I can feel your hands on my skin
我在可以感受你的手正在我身上遊移
Think you got me right where you want me
你遇見了我也想要我

But you're just in my way
但你只是擋在我面前的人而已

I came to party on my own
我獨自一個人來到PARTY
Don't need nobody in my soul
我的靈魂不再需要任何人
I get on to the beat I lose control
我掌握了節奏我盡情放縱
Yeah oh I go solo
獨自一個人跳著舞

Boy you can cool it down
男孩你可以冷靜一點
I need to fool around
我只想在這閒逛
Just wanna dance dance dance
我只想跳舞跳舞跳舞
Dance dance dance
就是跳舞而已

I know you want me
我知道你想要我
But I don't care baby
但寶貝我一點都不想理你
Just wanna dance dance dance
我只想跳舞跳舞跳舞
Dance dance dance
就是跳舞而已

Dance dance dance

In the shade of night you're moving closer
在昏暗之中你朝著我移動
We're on our way to cross the line
我們漸漸地超過該有的界線
Think you got me right where you want me
你遇見了我也想要我
But it's all in your mind
但這都是你的想法而已

I came to party on my own
我獨自一個人來到PARTY
Don't need nobody in my soul
我的靈魂不再需要任何人
I get on to the beat I lose control
我掌握了節奏我盡情放縱
Yeah oh I go solo
獨自一個人跳著舞


Boy you can cool it down
男孩你可以冷靜一點
I need to fool around
我只想在這閒逛
Just wanna dance dance dance
我只想跳舞跳舞跳舞
Dance dance dance
就是跳舞而已

I know you want me
我只到你想要我
But I don't care baby
但寶貝我一點真的都不想理你
Just wanna dance dance dance
我只想跳舞跳舞跳舞
Dance dance dance
盡情跳舞而已

Dance dance dance

本人不負責任翻譯
有問題歡迎指正 

0 意見:

張貼留言