2017年4月11日 星期二

[EDM] Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love 中文歌詞翻譯


問我為什麼發這篇舊歌???
因為我被洗腦拉!!!!!!
雖然我沒去Looptopia但還是心靈上支持狂播這首歌!!
現年 20 歲荷蘭天才 DJ 兼製作人 Martin Garrix
20 歲荷蘭天才 DJ Martin Garrix
拿下百大DJ 第一名



說到這歌的Singer Bebe Rexha
她是阿爾巴尼亞人,在紐約長大。
Bebe的父母從阿爾巴尼亞移民來到紐約。1980年代,Bebe出生於紐約,
她的本名是Bleta Rexha。
“Bleta”在阿爾巴尼亞語中是“大黃蜂”的意思,所以Bebe不失為一個完美的藝名。
聲音很高很有特色,我就是最愛最一味的 😍😍
現場的唱真的是很強





Martin Garrix也在2018在 1/27 發行 最新單曲
「Scared to Be Lonely」
找來英國創作女歌手 Dua Lipa 獻唱
和 In The Name Of Love 以愛之名曲風一樣用 Future Bass




If I told you this was only gonna hurt
如果我告訴你,這樣子走下去只會受傷
If I warned you that the fire's gonna burn
如果我警告你,這樣子走下去就像玩火
Would you walk in? Would you let me do it first?
你還是會繼續走下去嗎?你還是會跟在我身後嗎?
Do it all in the name of love
為了愛之名嘗試這一切
Would you let me lead you even when you're blind?
當你失明時,你願意相信我嗎?
In the darkness, in the middle of the night
在黑暗中,在午夜裡
In the silence, when there's no one by your side
在沉默中,在無人時
Would you call in the name of love?
你能以愛之名召喚我嗎?

In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為由
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛而行

In the name of love
以愛之名
In the name, name. In the name of (X3)
Love
讓我們以愛為名

If I told you we could bathe in all the lights?
如果我告訴你我們能共沐一道陽光
Would you rise up, come and meet me in the sky?
你會不會起身,與我同遊在空中
Would you trust me when you're jumping from the heights?
當你從高處躍下,你會相信我嗎?
Would you fall in the name of love?
你願意以愛與我墜入愛河嗎
When there's madness, when there's poison in your head
那些瘋狂,像毒藥一樣蔓延你的腦中
When the sadness leaves you broken in your bed
那些悲傷,讓你緊緊困在你房中
I will hold you in the depths of your despair
我會緊緊抱住你當你墜入絕望深淵時
And it's all in the name of love
這一切,全都是以愛之名
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為由
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛而行

In the name of love
以愛之名
In the name, name. In the name of (X3)
Love
讓我們以愛為名

I wanna testify
我想證明
Scream in the holy light
在聖潔的燈光下尖叫
You bring me back to life
你讓我重回我的人生
And it's all in the name of love
這全是以愛之名


In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為由
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛而行

In the name of love
以愛之名
In the name, name. In the name of (X3)
Love
讓我們以愛為名

本人不負責任翻譯

有問題歡迎指正 

0 意見:

張貼留言